Formex

Då var man hemma från Formex igen. Superkul att vara där! Såå mycket att titta på och så många intryck. Tog en del bilder, men i det stora hela hade vi ett rätt ostrukturerat besök, där vi strosade runt och kollade på det mesta. Såg mycket fint, hittade några godbitar som jag fastnade för.
Hittade målningar av Lisa W Breitholtz, som jag fastnade för, helt underbara. Hon berättade att hon säljer prints av sina original också. Googlade och såg att de säljs på rätt många ställen, det hade jag helt missat:) Jättetrevlig och glad tjej, hennes verk vill jag se mer av!
Såg även fina muggar, eller små krukor som jag först trodde det var. De kan ju såklart användas till det också och funderar på några sånna i olika mönster till ett av fönstrena i köket..tål att tänkas på:)
 
Alltid så mycket fina textilier hos Nyblom & Kollén.

Har tyckt lampor liknande denna från House Doctor varit väldigt fina, men tyckte faktiskt inte lika mycket om dessa efter att jag sett denna..
 
Kan man annat än älska denna målning med kjol i tyll!
 
Söta muggar som även funkar som små krukor från Porslinsfabriken by Björn Nilsson.
 
Har lärt mig att jag inför nästa besök ska vara mer påläst och ha en plan inför mitt besök och verkligen bestämma vilka delar fokus skall ligga på.
Hittade även några favoriter bland leksakerna...svårt att gå förbi en avelning med sådana saker när man har små småttingar här hemma:) Mer om det imorgon.
 
Nu ska här börja förberedas inför Augusts 4-årsdag på söndag! Tänk att han snart är fyra år..:)
 
 
 
 
1 Hanna:

skriven

Kul med mässa! :-)

Svar: Ja, det var superkul! Längtar tills nästa:)
Therese

Kommentera här: