Höstoutfit

Är lite kluven över det här att hösten är på intågande.. september är min favoritmånad, kan ju verkligen vara ljuvlig, men ändå, sommaren är ju såå underbar:)
Men hösten kommer att komma och då är det bara att göra det bästa av det och det börjar komma in en hel del fint i butikerna nu som jag gladeligen skulle ha på mig!
 
 
Dessa superfina skor från Flattered. Kunde bara inte motstå nu när de var på rea. Hur fina som helst och kommer användas flitigt.
 
 
 
Odd Molly, Odd Molly... jag kan inte riktigt släppa det här märket, hittar alltid någonting som jag tycker om. Den här hösten vill jag gärna ha en till kofta och denna modell tycker jag är jättefin!
 
 
 
Hittade en helt underbar sjal på Zara. Älskar att ha en marinblå eller svart kappa tillsammans med en sjal i härliga färger. Denna är jag bra sugen på.
 
 
 
 
Hittade den här kappan på H&M, den skulle vara perfekt att ha i början av hösten. Måste kolla närmare på den.
 
Nu ska jag fortsätta jobba. Sämre väder idag, så passar på att jobba undan under några timmar, medans H håller ställningen där nere:)

Kommentera här: