Några favoritbloggar

Jag är en trogen bloggläsare. Har läst bloggar dagligen sedan många år tillbaka.
Några har jag följt sedan jag började läsa, men de flesta har tillkommit med tiden, antalet bloggar jag läser i princip dagligen har ökat med åren, har hittat ett antal som jag verkligen verkligen tycker om!:)
 
Nu tänkte jag att jag i några omgångar ska tipsa er om mina absoluta favoriter!!:)
Bjuder på två stycken idag.
 
 
Starwoman
 
Denna underbara blogg som skrivs av Anna, har säkert de flesta läst någon gång.
Alltid lika inspirerande med en bra blandning mellan inredning, familjeliv och recept.
Har läst Annas blogg sedan många många år tillbaka. Hittade dit när jag skulle leta efter bröllopsinspiration inför vårt bröllop, så kanske under 2009 någongång.
Sedan har hon fått barn ungefär samtidigt som mig och då blev det ännu roligare att följa henne.
Om ni mot förmodan har missat denna blogg, in och läs!!
 
 
 
Bland Damm & Dekor
 
En blogg som är rätt nystartad och som jag hittade av en slump.
Men dessa två tjejer som driver denna blogg lyckas alltid ge min massor av inspiration.
De skriver om inredning och bjuder på många fina bilder och även intressant läsning.
Ni måste in och kolla, tror den kan tilltala de flesta som är intresserade av inredning!
Kul också att tjejerna bor i samma stad som mig:)
Har kommit på att flera av de bloggar jag följer och som jag följt under en längre tid, skrivs av personer med en liknande livssituation som mig själv, igenkänningsfaktorn är viktig! Det kan vara att de har barn i ungefär ålder, eller att de köpt hus ungefär samtidigt eller dyl.
Någon som känner igen sig...?
 
Är det någon som har tips på någon bra blogg??
1 Madde, Bland Damm & Dekor:

skriven

Åh vilken bra idé att dela med sig om sina favoritbloggar! Och tack för att vi fick vara en av dem! :)

Mina favoritbloggar är Hanna Wessmans blogg älskar allt hon gör! Läser även Elsa Billgren, Simplicitys, Minna Tannerfalk, Daniella Witte med flera. Starwomen är också en favorit!

Spännande att se vad du har för fler favoritbloggar!

Kram Madde


Svar: Vad roligt att du delar med dig av d i n a favoriter!! Minna är ny för mig, den måste jag spana in. För mig är ni självklara bland mina favoriter, är helt fast:)Ha en fin kväll! Kram
Therese

Kommentera här: