Hammock

Hej på er!
Här hemma har vi nu börjat semestern. Eller nja..läs: maken har gått på semester, jag jobbar lite grann iaf, men det känns som semester, är såå skönt att vara två här hemma som hjälps åt och att jobba lite då och då här hemifrån gör mig ingenting.
 
Nu måste jag fortsätta jobba lite, men imorgon skall denna införskaffas, en hammock. De har sänkt priset på den på Plantagen, så imorgon är det dags. Frågan är bara vilken färg på taket man ska ha...? Vilka dynor..? Hmm..vi får se vad det blir.
 
 
Älskar verkligen hammockar, kanske inte så värst vackra, men oj vad skönt det är att ligga och gunga i skuggan under varma dagar som idag:)
 
Ha en superbra kväll!
1 mallan:

skriven

Åh det är så snyggt med hammockar :) Den på bilden var ju ruskigt nice.

Svar: Gillar att den är vit:)
Therese

2 erikasblogg.se:

skriven

Jag vill också ha en hammock men min man är inte lika sugen. Men denna får jag nog allt kolla in om den dessutom är på rea :)

Svar: Det är lite problematiskt det där när man har lite olika åsikter:) Gör det!
Therese

Kommentera här: