Ljuvlig klänning

Sitter och kollar runt på reorna på nätet och hittade en superfin ljuvlig liten klänning på Livly.
Kanske midsommarklänningen till nästa år för lilla Mathilde.. är lite svårt med storlekar dock.
Men kan inte riktigt låta den här godbiten försvinna...
 
Visst är den s ö t :)
 
 
 
Ännu en härlig sommardag börjar lida mot sitt slut. Vilken sommar vi har, hoppas hoppas det håller i sig!:)
Det blev en hammock idag, jippi! Den är provsutten och åhh vad skönt det är. Nu ska vi hitta en bra plats för den, vill nog helst ha den ute på gräsmattan någonstans, men vi har lite olika åsikter om det här hemma:)
Valde vitt tak och marinblå dynor iaf.
Den blev faktiskt rätt snygg, jag som inte tycker hammockar är så värst fina.
1 Cissi:

skriven

Vilken underbar klänning! Helt fantastisk

Svar: Ja, svårt att motstå:)
Therese

2 Lovisa:

skriven

Åh, den var verkligen riktigt söt!!

Svar: Ja, måste nog köpa en:)
Therese

3 Amanda:

skriven

Åh vilken söt!

Svar: Ja, visst är den:)
Therese

4 erikasblogg.se:

skriven

Ljuvlig klänning! Hoppas att jag får en liten tjej i framtiden som jag klä i klänningar och rosetter :) Tror inte min 3*åriga kille är så sugen på kjolar och tyll, hihi.

Svar: Haha, nää det förstår jag. Det är faktiskt väldigt roligt med små klänningar i miniatyr:)
Therese

5 Emilie:

skriven

Riktigt gullig klänning! Älskar mönstret :)

Svar: Jag också:)
Therese

Kommentera här: