Vår midsommarafton

H e j! Nu är vi hemma igen efter att ha spenderat midsommar hemma hos mina föräldrar.
Blev en mysig, varm och lugn midsommarafton för oss i år.
Glömde tyvärr ta så mycket kort, kom på mig ibland och passade på att ta några stycken, men det blev inte många.. och jag fastnade inte på ett enda.
 
 
 
 
 
 
Vi åkte ned på midsommaraftons morgon.
När vi kom fram var det dags att gå ut och plocka blommor till kransar. Fick hjälp av min fina pappa som gav sig tusan på att hitta blommor. Jag var på väg att ge upp och föreslog en tur ner till blomserhandeln, men det behövdes inte, hittade några olika ängsblommor.
Därefter var det dags för sillunch innnan det var dags att bege sig för att dansa kring midsommarstången. Alla tre barnen hade på sig sina kransar utan protester, trodde jag aldrig:)
På kvällen grillade vi gott och satt ute till närmare kl 23 på kvällen, ljuvligt!
 
 
Nu spöregnar det utanför fönstret och just ikväll känns det ganska skönt.
Ska bara ta det lugnt ikväll!:)
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Åh, så härligt det låter! Det är ju helt underbart att kunna sitta ute så länge på kvällarna nu :)

Svar: Ja, visst är det! Härliga sommar:)
Therese

Kommentera här: