Lite nytt i barnens garderober

Har gått igenom barnens garderober, och det behövdes en hel del nytt. Var en sväng på stan igår med Mathilde och köpte på mig lite nytt. Kommer komma hem en del nu till veckan också som jag beställt, men det behövdes kompletteras. Hittade mycket fint till pojkarna från Lindex, gillar verkligen deras barnkläder, blir en hel del därifrån. Till Mathilde hittade jag lite smått och gott på H&M.
 
 
 
 
Idag måste det jobbas, har en del nu vilket är superkul! 
 
Fortsatt fin söndag!
 
 
1 Karin:

skriven

Åh den där randiga piketen från Lindex har jag fingrat på hur många gånger som helst, måste nog köpa den:) Fin shopping!

2 Hanna Karlsson:

skriven

Kul med lite nytt till barnen. Jag väntar på en stor beställning från HM där det även finns lite till mamman. :-)

3 Mallan:

skriven

Åh men så mycket fint! :)

Kommentera här: