Stickade plagg

Nu så här efter sommaren har jag insett att min garderob gapar rätt tom, inte så där ",min garderob är helt full men jag hittar ingentiiing att sätta på mig", utan det behövs verkligen ett antal nya plagg för att jag ska kunna känna mig fin i höst. Älskar stickade tröjor och koftor, gärna i ull nu när hösten kommer.
Det får bli det första jag ska leta efter! Gärna i ljust grått eller åt det beiga hållet.
Något i den här stilen tänker jag mig.
 
Ulltröja från Filippa K, finns i flera färgställningar. Ser både klädsam och skön ut!
 
Eller den här från Maison Scotch i loose fit. Jättefin verkligen!
 
 
Eller den här från Malene Birger.
 
Alla är superfina enligt min mening. Får se vilken det blir.. ska leta mer också.
 
Här hemma har vi haft en riktig slö lördag. En tur till mataffären för lite lördagsgodis i förmiddags, sedan hamnade vi framför en film och hälften av oss somnade och sov gott i ett par timmar:) Nu är H ute en sväng med barnen medan jag målar fönster och elementskydd i köket.
 
Hoppas ni har en finfin lördag!
 
 
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vilka supermysiga tröjor! Vill verkligen gosa in mig i massa fina stickade tröjor nu.

2 MATILDA:

skriven

Så snyggt! :)

Kommentera här: