Middagstips

Detta inlägg är i samarbete med Knorr
 
Efter att vi kom hem från öppna förskolan idag, stupade Mathilde i säng, hon var så himla trött:) Jag passade på att laga en ordentlig lunch till mig själv, lite dålig på det måste jag erkänna, blir lätt nån macka om det inte finns några rester i kylen. Men nu minnsan ställde jag mig och lagade till Knorrs Indian Tikka Masala, som är en av deras middags-kit. Här kan du se vilka varianter av middags-kit som finns.
Blev riktigt gott måste jag erkänna. Använde vispgrädde istället för matlagningsgrädde som det stod på förpackningen och jag som är smått saltberoende tillsatte en del salt, men annars supergott. Tog absolut max 30 minuter att fixa iordning, så kan verkligen rekomenderas om middagen behöver bli klar snabbt. Räcker till 2-3 portioner och lägg märke till att riset är med i förpackningen, det missade jag först:)
 
 
 
 
 
 
Nu ska det bakas kanelbullar, det är ju kanelbullens dag idag:)
 
Kram
1 Madde%2C%20Bland%20Damm%20%26%20Dekor:

skriven

Så ju riktigt gått ut! :) Måste provas, tack för tipset!

Svar: Det var gott verkligen. Är ibland lite skeptisk till halvfärdig mat, men det här funkar jättebra!
Therese

Kommentera här: