Filmkväll

Igår kväll var jag ensam med Mathilde, resten av gänget var iväg till farmor och farfar. När Mathilde somnat för kvällen passade jag på att hyra en riktig Theresefilm:) Är väldigt svag för lite halvkassa romantiska filmer. Hittade en som jag inte sett tidigare som är baserad på en bok av Nicholas Sparks (såklart), har nog sett alla filmerna som är baserade på hans böcker. Den här var ju toppen! Jag storgrät:) "The Choice" hette den, hett tips om man som jag älskar att gråta till filmer och är svag för lite väl sliskig romantik:)
 
 
Nu ska jag passa på att jobba! Hela familjen är samlad igen och då måste jag passa på att sitta några timmar, så jag slipper sitta heeela kvällen.
 
Ha en fin dag!
 
1 christin:

skriven

Det där låter som en film som jag också skulle tycka om :)

Svar: Kul!
Therese

2 mittgodastefinaste:

skriven

Åh tack för tipset! Jag behöver också tömma huvudet med en film!

Kram Jenny

Svar: Skönt att höra att det finns flera:) Kram
Therese

Kommentera här: