Elefantöra

För nått år sen köpte jag en stickling av "elefantöra". Den har tagit sig rätt bra, nu börjar den se ut som de fullvuxna som man ser i butikerna, Till min stora lycka så har det nu kommit upp en liten elefanörabebis:) Så himla sött, så nu måste den planteras om. Elefantöra är verkligen ett tips till er som har lite svårt att komma ihåg att vattna ( mig själv inkluderat:)), känns som den klarar sig rätt bra utan vatten ett tag, iaf har min gjort det, kan kanske vara därför den inte har blivit större än vad den är, men ändå:)
 
 
 
 
 
Här har dagen börjat på topp! Lite sura miner till en början, men det botades med Wilhelm och Augusts "idoler" Marcus och Martinus på hög volym och disco i köket, vilket barnen älskade! Jag kände inte till dessa små killar innan sommaren, men sen har Wilhelm börjat intressera sig lite grann och hör honom också gå och nynna deras låtar då och då. Förstod nu även i morse var August har fått uttrycket "du är fantastisk" ifrån, det är ju en textrad i en av deras låtar:)
Nu ska jag försöka hålla uppe morgonens energi och få en hel del jobb gjort medan Mathilde sover.
 
Kram

Kommentera här: