Nu kör vi

Heeej!
 
Blev ett låångt blogguppehåll härifrån. Var inte riktigt tanken, men allt snurrar på som ni vet och helt plötsligt har det gått en himla lång tid.
 
Bild från förra året.
 
Kom hem från en Lindvallen i helgen, efter 2 veckor där uppe. Det har åkts skidor till max verkligen. Har två unga herrar som väldigt sällan fick nog och bara ville åka mer och mer. Häftigt hur snabbt barnen lär sig. I år kunde både Wilhelm och August åka långa backar från toppen och lilla Mathilde fick åka ett antal åk varje dag hon också. Åkte rullband, knapplift och åkte mellan mina ben medan hon vinkade och dansade och hade sig.
Toppen tyckte alla tre (fem) !
 
I fredags fick vi precis som alla andra beskedet om vad som hänt i Sthlm. Missade ett samtal från min mamma strax efter 15. Trodde det gällde min pappa som hade opererats under dagen. Försökte ringa tillbaka, men lyckades inte komma fram. Blev väldigt orolig och trodde det hade hänt pappa någonting. Efter ett tag var jag tvungen att skicka ett sms och fråga om pappa var ok och då fick jag till svar att det hade skett en förmodad terrorattack i Sthlm. Usch, den känslan! Helt fruktansvärt såklart och svårt att ta in tycker jag...hemskt verkligen!
 
Ses senare idag!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: