Hemma igen

Nu är jag och Wilhelm hemma igen, hela familjen är samlad:)
Vi har haft två jätteroliga och mysiga dagar i huvudstaden, bara min största älskade pojke och jag.
Både skönt och mysigt att bara ha ett barn att fokusera på så här under en kortare period. Tror även W tyckte det var skönt att slippa behöva slåss om uppmärksamheten och även känna sig lite stor. Han har varit så himla duktig och har verkligen känts stor!
Vi åkte ner igår på förmiddagen och spenderade hela eftermiddagen på Grönan, superkul! Till en början var han lite avvaktande och tyckte mycket såg lite läskigt ut, men efter nån timme åkte han det mesta som han fick. Vilda Musen, Bläckfisken och Tekopparna blev favoriterna:) Jag åkte också, men tyckte Bläckfisken och Vilda Musen var läskiga, jag som åkte allt en gång i tiden..:) Efter det mötte vi mormor och morfar på stan och åt tapas tillsammans. Idag sprang vi runt på stan i olika ärenden och sedan blev det ett biobesök innan det var dags att ta tåget hemåt igen.
Kameran låg kvar hemma och mobilbilderna blev suddiga och inte så många, men bjuder på några ändå:)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll blir det minsann bara slappa i soffan:)
 
Ha en jättefin kväll och tack för att ni tittar in här:)!

Kommentera här: