Mörkare kvällar

Nu när det börjar bli mörkt på kvällarna, är det ju faktiskt rätt skönt att mysa inne:)
Igår när vi kom hem var det småkallt både inne och ute och efter att barnen lagt sig tände vi kakelugnen i vardagsrummet, tände ljus och bara myste framför tv:n med lite gott att äta. Underbart!
Uppskattar verkligen kakelugnarna i vårt hus, går att elda i alla tre och inte hade jag väl trott att vi skulle få tag på ett hus med flera stycken, hade på sin höjd vågat hoppats på en:)
 
 
 
Den här kvällen har dock spenderats ute med att plantera blommor och måla spaljé. Men nu har jag landat i soffan. Ska boka tågbiljetter till Sthlm, för imorgon åker jag och min stora pojke Wilhelm iväg på en liten tripp dit. Ska bli supermysigt att bara få rå om ett barn och verkligen göra nått kul ihop bara vi två!
 
Kram
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Åhh ja, jag uppskattar faktiskt att det skymmer lite om kvällarna. Det är så härligt :)

Svar: Lite mysigt är det! Men det hade gärna fått vara lite varmare ett tag till..
Therese

2 jannice:

skriven

Ruggigt ute :)

Svar: Verkligen! Går runt med tjocka tofflor och varm stor polotröja på kvällarna. Ha en fin kväll!
Therese

Kommentera här: