Reafyndat små klänningar

Jag måste erkänna, jag är väldigt svag för små söta klänningar till Mathilde...:)
Har väldigt svårt att låta bli att köpa om jag ser någon som är så där sockersöt!
Till min stora lycka hittade jag två stycken på Ellos rea för ett litet tag sedan, jippi!:)
Blev en vit med blått mönster som jag köpte så hon kan ha till nästa sommar och en i en svag rosa ton som blir perfekt till kalas nu i augusti.
 
 
 
 
 
Här hemma går dagarna i lugn takt. Nån fika där, lite trädgårdshäng här, lite småfix med lekstuga och annat smått och gott. Kom på här under dagen att det redan gått fyra veckor på vårt "sommarlov". Börjar kännas lite jobbigt att det går så fort. Jag vet det är långt tid kvar på denna sommar, men det är ju ändå snart slutet av juli..hmm. Jaja, vad gör väl det.
 
Nu ska jag ut i trädgården och njuta lite.
 
Ha en strålande kväll!
 
1 Lucy:

skriven

Vår dotter älskar klänningar, de ska vara lätt tyg så man kan "snurra så man flyger" hehe.

Svar: Förstår henne:)
Therese

Kommentera här: