Snart morsdag!

Inte många dagar kvar nu till morsdag.
Den bästa uppvaktningen enligt mig är teckningar från barnen och kanske någon god fika under dagen.
 
Men om jag skulle ha en önskelista inför morsdag, skulle den se ut så här..:)
1. Halsband med barnens initialer på berlockerna. Från Jane Koenig. Dessa är såå fina i sin enkelhet.
2.Oversize tröja i kashmir från Soft Goat, gärna i den härliga färgen Smokey rose.
3. Denna fantastiska kruka skulle jag inte tacka nej till. Är från lika fantastiska webbutiken Matilde & co. Skulle kunna tänka mig allt därifrån:)
4.Perfekta sommarsandalerna från H&M.
 
Helt underbara saker! Sandalerna kommer klickas hem pronto och övriga saker ska jag försöka pricka av under sommaren. Halsbandet kanske kan bli en fin födelsedagspresent så småningom om inte annat..(Tips till H:))
 
 
Den här dagen bjuder på lite jobb för mig. Men istället för att jobba kommer jag på mig själv med att sitta och blogga..men det är ju så r o l i g t!!
I eftermiddag ska det ut och fixas i trädgården. Det ser jag fram emot!
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 

Kommentera här: