Höstpiff i vardagsrummet

Hann höstpiffa vardagsrummet lite grann i lördags. Blev en massa kuddar i härligt lite mörkare färger i sammet, precis som jag ville ha det. Solen har varit framme hela helgen och fyller verkligen vårt vardagsrum med ljus, älskar det!

 
 
 
 
Vaknade upp till ännu en strålande fin höstdag idag, helt underbart ute just nu!!  Helgen har gått i ett, har verkligen inte haft tid att sätta mig en sekund framför datorn. Men det har verkligen varit en toppenhelg, med besök av mina föräldrar, ett väldigt lyckat barnkalas för vår August, förberedelser inför det, tapetsering av Mathildes rum (tack snälla mamma och pappa:)) och firande av min födelsedag:)
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
Kram
1 Ekenäsliv:

skriven

Superfint med de olika färgerna i kuddarna som tas upp i mattan (skymtar jag :-))
Å jag ser att ni har samma fina kakel som vi i vårt kök. Känns verkligen stilrent för vi har haft vårt i 4,5 år och jag skulle välja samma igen :)
En sak i taget vet du:)
Men jag är inte klar med min rensning, vi har många skåp och jag har allt några kvar, jag tar lite i taget;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Svar: Tack snälla!:) Kaklet känns klassiskt, hoppas det inte är nått man tröttnar på, skönt att höra att du skulle välja samma om du fick välja igen! Kram
Therese

2 Madde%252C%2520Bland%2520Damm%2520%2526%2520Dekor:

skriven

Oj så fint det blev! Nu blev jag inspirerad att kräma på med lite färg i soffan! Superfint!

Svar: Tack snälla! Ja gör det:) Kul med lite färg! Kram
Therese

Kommentera här: