Veckans vill ha

Idag är en sån där riktig "jag vill bara mysa inne dag". Går runt med tjock stickad tröja och tofflor på och vill egentligen bara mysa i soffan med en hög med kuddar och filtar. Längtan efter att göra det höstfint här hemma har verkligen satt fart. Vill ha lite nya kuddar i soffan, någon härlig tjock pläd och några nya ljusstakar för att verkligen få det så som jag tänker mig:)
 
 
En "Liljan¨" från Skultuna i silver skulle jag inte säga nej till. Är mest förtjust i de kalla metallerna och blev glad när denna fina började tillverkas i silver också.
 
Fin sammetskudde i en dov lila färg. Från House Doctor. Vill ha masssor av kuddar i sammet, gärna i olika dova färger.
 
Stor varm pläd från Tine K. Ja tack, jag som alltid fryser behöver en stor varm pläd och denna ser ju verkligen lovande ut.
 
Helt otippat med på den här listan finns fejkljus..gaahh..trodde aldrig jag skulle vilja ha sådana. Men kan nog tänka mig att ha några på trappen ute i en ljuslykta och kanske också några inne, kanske i trappen.. hmm.. får funderas på.
 
Nu ska det städas och fixas lite här hemma innan det är dags att hämta på förskolan. Sedan kör vi lite fredagsmys!
 
 
 

Kommentera här: